Podstrona: Publikacje / Wizytówka pracownika PRz

Publikacje

red. Damian Gębarowski
  1. Gębarowski D., Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym [w:] Marketing - aktualne problemy i kierunki ewolucji, pod red. M. Gębarowski, L. Witek, B. Zatwarnicka-Madura, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2012, s. 107-113.
  2. Adamczyk J., Gębarowski D., Rola opakowań w procesach logistycznych [w:] Otoczenie współczesnych przedsiębiorstw - specyfika i zmiany, pod red. A. Gierczak, J. Wiażewicz, A. Zielińska, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2012, s. 17-26.
  3. Gębarowski D., Marka jako powód mniejszej siły konkurencyjnej polskich produktów na rynku światowym [w:] Zarządzanie wobec współczesnych wyzwań społeczno-ekonomicznych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Janowi Adamczykowi, pod red. J. Wiażewicz, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2013, s. 67-74.
  4. Gębarowski D., Najważniejsze koncepty komercjalizacji nauki w Polsce [w:] Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie, pod red. O. Gugnin, H. Hall, L. Witek, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2015, s. 29-38.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję